Potrzebujesz pomocy?

Przeszukaj odpowiedzi po kategorii

Co to jest kod dostępu?

Kod dostępu jest to ciąg 12 cyfr, który otrzymałeś/aś w wiadomości email lub SMS lub w innej formie z informacją o otrzymaniu nagrody w postaci e‑vouchera. Kod dostępu będzie Ci potrzebny do wejścia na stronę www.strefa-evoucher.pl i odebrania nagrody w postaci e‑vouchera/ów. Kod dostępu posiada termin ważności, który sprawdzisz po wejściu na stronę www.strefa-evoucher.pl w prawym górnym rogu.

Co to jest E‑voucher?

E‑voucher to nagroda, którą zrealizujesz u Partnerów podanych na stronie www.strefa-evoucher.pl . Wybierz Partnera, u którego chcesz zrealizować nagrodę – wejdź w „Sprawdź”, a następnie kliknij w „Dodaj do koszyka”. E‑voucher/y w pliku PDF otrzymasz e‑mailowo na adres podany w trakcie realizacji zamówienia w „Koszyku”. Informacje o tym w jaki sposób zrealizować E‑voucher/y sprawdzisz w „Warunkach realizacji” danego Partnera oraz na E‑voucherze, który otrzymasz w pliku PDF e‑mailowo na adres podany w trakcie realizacji zamówienia w „Koszyku”.

Jaki jest termin ważności kodu dostępu?

Termin ważności kodu dostępu znajduje się w prawym górnym rogu na stronie www.strefa-evoucher.pl

W trakcie ważności terminu kodu dostępu możesz wejść na stronę www.strefa-evoucher.pl i dokonać wyboru E‑vouchera/ów.

Jaki jest termin ważności E‑vouchera?

Termin każdego E‑vouchera sprawdzisz po wybraniu danego Partnera i zapoznania się z Opisem na podstronie Partnera.

Jaka jest wartość kodu dostępu?

Wartość kodu dostępu znajduje się w prawym górnym rogu na stronie www.strefa-evoucher.pl w zakładce Partnera.

Czy mogę wybrać kilka E‑voucherów?

Tak, możesz wybrać kilka E‑voucherów u jednego Partnera lub u kilku różnych Partnerów, ale wartość wszystkich E‑voucherów w „Koszyku” nie może przewyższać wartości Kodu dostępu. W przypadku, gdy zdecydujesz się na wybór E‑vouchera lub E‑voucherów o mniejszej wartości niż wartość Kodu dostępu, pamiętaj, że pozostała niewykorzystana kwota nie przepada. Możesz ją wykorzystać w terminie późniejszym, ale nie dłużej niż ważność Kodu dostępu.

Nie otrzymałem/am E‑vouchera/ów na adres e‑mailowy.

Prosimy o wysłanie e‑maila na adres: Strefa-evoucher@edenred.com z krótkim opisem sytuacji wraz z podaniem adresu e‑mail, na który miał zostać wysłany E‑voucher/y oraz datę transakcji i potwierdzenie transakcji.

Chciałbym/abym dokonać zmiany E‑vouchera/ów. Czy mogę dokonać zmiany?

Przykro nam, ale po zatwierdzeniu wyboru i potwierdzenia zamówienia E‑vouchera/ów w „Koszyku”, nie można dokonać zmiany nagrody.

Mam inne pytanie dotyczące Strefy E‑voucherów.

Prosimy o kontakt e‑mailowy na adres: Strefa-evoucher@edenred.com .