Potrzebujesz pomocy?
Przeszukaj odpowiedzi po kategorii
Co to jest kod dostępu?
Co to jest E‑voucher?
E‑voucher to nagroda, którą zrealizujesz u Partnerów podanych na stronie www.strefa-evoucher.pl . Wybierz Partnera, u którego chcesz zrealizować nagrodę – wejdź w „Sprawdź”, a następnie kliknij w „Dodaj do koszyka”. E‑voucher/y w pliku PDF otrzymasz e‑mailowo na adres podany w trakcie realizacji zamówienia w „Koszyku”. Informacje o tym w jaki sposób zrealizować E‑voucher/y sprawdzisz w „Warunkach realizacji” danego Partnera oraz na E‑voucherze, który otrzymasz w pliku PDF e‑mailowo na adres podany w trakcie realizacji zamówienia w „Koszyku”.
Jaki jest termin ważności kodu dostępu?
Termin ważności kodu dostępu znajduje się w prawym górnym rogu na stronie www.strefa-evoucher.pl
W trakcie ważności terminu kodu dostępu możesz wejść na stronę www.strefa-evoucher.pl i dokonać wyboru E‑vouchera/ów.
Jaki jest termin ważności E‑vouchera?
Termin każdego E‑vouchera sprawdzisz po wybraniu danego Partnera i zapoznania się z Opisem na podstronie Partnera.
Jaka jest wartość kodu dostępu?
Wartość kodu dostępu znajduje się w prawym górnym rogu na stronie www.strefa-evoucher.pl w zakładce Partnera.
Czy mogę wybrać kilka E‑voucherów?
Tak, możesz wybrać kilka E‑voucherów u jednego Partnera lub u kilku różnych Partnerów, ale wartość wszystkich E‑voucherów w „Koszyku” nie może przewyższać wartości Kodu dostępu. W przypadku, gdy zdecydujesz się na wybór E‑vouchera lub E‑voucherów o mniejszej wartości niż wartość Kodu dostępu, pamiętaj, że pozostała niewykorzystana kwota nie przepada. Możesz ją wykorzystać w terminie późniejszym, ale nie dłużej niż ważność Kodu dostępu.
Nie otrzymałem/am E‑vouchera/ów na adres e‑mailowy.
Prosimy o wysłanie e‑maila na adres: Strefa-evoucher@edenred.com z krótkim opisem sytuacji wraz z podaniem adresu e‑mail, na który miał zostać wysłany E‑voucher/y oraz datę transakcji i potwierdzenie transakcji.
Chciałbym/abym dokonać zmiany E‑vouchera/ów. Czy mogę dokonać zmiany?
Przykro nam, ale po zatwierdzeniu wyboru i potwierdzenia zamówienia E‑vouchera/ów w „Koszyku”, nie można dokonać zmiany nagrody.
Mam inne pytanie dotyczące Strefy E‑voucherów.
Prosimy o kontakt e‑mailowy na adres: Strefa-evoucher@edenred.com .